Vacature Verkoop medewerker binnendienst
Van Smaak B.V. is de grootste regionale maaltijdservice van het Noorden. Wij hebben jarenlange ervaring in het bezorgen van warme, koelverse en diepvriesmaaltijden bij senioren aan huis. Daarnaast leveren we maaltijden aan verpleeghuizen en gehandicapteninstellingen. Het hoofdkantoor, distributiecentrum en productiefaciliteit zijn gevestigd in Drachten.
Voor de afdeling commercie zijn wij gedurende het zwangerschapsverlof van een collega tijdelijk op zoek naar een:
Verkoop medewerker binnendienst 28 uur
In deze veelzijdige functie ondersteun je de verkoopmanager en accountmanagers op commercieel vlak. Daarnaast ondersteun je de interne projecten in uitvoering en verbinding. Je fungeert als spil tussen de interne en externe organisatie en bent verantwoordelijk voor het uitzetten en vastleggen van de gemaakte afspraken en verwachtingen.
Wat ga je doen:
- Je ondersteunt op een proactieve manier de buitendienst bij het gehele verkoopproces en het onderhouden van relaties. Daarnaast onderhoud je zelf ook commerciële contacten op operationeel niveau
- Je stelt, in samenwerking met de buitendienst, offertes, accountplannen en contracten op
- Je beheert projecten ten behoeve van zakelijke klanten: je start projecten op, je stelt projectplannen op en stuurt deze aan, je leidt project overleggen en behoudt de helicopterview
- Je beheert de zakelijke communicatie
- Je werkt mee aan sales en marketingacties
- Je behandelt diverse klantvragen en -verzoeken van zakelijke klanten
- Je onderhoudt het CRM systeem voor de afdeling commercie
- Je maakt verslaglegging van commerciële overleggen, bewaakt gemaakte afspraken en signaleert problemen in de voortgang
Wat vragen wij:
- Je hebt HBO werk- en denkniveau
- Je beheerst Word, Excel en moderne presentatiesoftware uitstekend
- Je hebt een gedreven persoonlijkheid en beschikt over een goede commerciële, klantgerichte en professionele houding
- Je bent representatief, proactief, integer, gericht op kwaliteit en overtuigend
- Je bent zelfstandig en hebt snel inzicht in processen
- Je bent stressbestendig en kunt goed plannen en organiseren
- Je bent soepel in de omgang met gevoel voor organisatorische verhoudingen
- Je werkt accuraat en je kunt je communicatief goed uitdrukken
- Je kunt netwerken, relaties opbouwen en samenwerken
- Je bent beschikbaar van 1 september 2022 tot 1 mei 2023
Wat bieden wij:
- Een informele, ambitieuze en groeiende organisatie
- Uitdagende en afwisselende baan
- Een team met vriendelijke en gemotiveerde collega’s
- Een tijdelijke arbeidsovereenkomst van 28 uur per week
- Een marktconform salaris volgens de Horeca cao
Sollicitatie:
Heb je interesse? Stuur dan voor je CV en motivatiebrief naar vacature@vansmaak.nl t.a.v. Rolanda Klinge en wie weet word jij onze nieuwe collega. Voor eventuele vragen over de vacature kun je mailen naar vacature@vansmaak.nl of bellen naar 088 – 511 5400.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.